HTML

Gondolom

Friss topikok

Címkék

Én sokáig szoktam aludni, de te utazással töltöd el azt az időt, amíg én alszom. Melyik a jobb?

2013.10.08. 09:29 wsx

Az alvás oly annyira fontos a szervezetnek, hogy a világ sokkal kiegyensúlyozottabb lenne, ha minden ember annyit tudna aludni, amennyit a szervezete megkíván, és nem kávéval pótolná az alváshiányt. Sokkal kevesebb ideges ember lenne. Amikor én azt mondom, hogy sokáig szeretek aludni, akkor egyesek ferde szemmel néznek, és azt mondják (hangosan, vagy magukban), hogy milyen rövid az élet, és nem aludni kell, hanem ezt az időt hasznosabban eltölteni. Ezeknek az embereknek a nagy része olyan messze lakik, gyakran az agglomerációban, ahonnan csak a munkahelyére naponta másfél-két órát utazik, csak egy irányba. Megéri a családi ház ezt a sok időt, amit utazással töltenek ezek az emberek, ahelyett, hogy a munkahelyükhöz közel, a városban élnének? Megéri a nyaranta kb. 3-4 alkalommal rendezett, ki vagyok én, party? Szerintem pontosan ez az az elvesztegetett idő, nem pedig az, ha e helyett a sok-sok utazással töltött idő helyett, alszom, és kipihenem magam. Állítom, hogy sokkal jobbat tesztek a szervezetemnek, mintha idegesen rohanva, minden reggel a munkába, hogy el ne késsek, utazgatok. Munka után pedig megint csak idegesen rohanva, a gyerekért, és vásárolni, megint csak utazással töltök el egy csomó időt. Persze a szabad akarat mindenkinek lehetővé teszi, hogy melyiket részesíti előnyben. Jöhetnek az érvek, hogy de legalább ott tiszta a levegő, de nem ettől fogsz tovább élni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amitengondolok.blog.hu/api/trackback/id/tr1005556482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása