HTML

Magyarország holnap.

2013.06.12. 11:27 wsx

2013-06-11-én a parlament megszavazta, hogy a Margitsziget kerüljön a fővároshoz. Ez újra bizonyította azt, hogy a jelenlegi kormány, többségi fölényével visszaélve, bármilyen intézkedést meghozhat.

Hamarosan eljön az idő, amit a nagyanyám már régebben mondott, és akkor még kinevettem, hogy fizetős lesz a Margitsziget. Kinevettem, mert elképzelhetetlennek tartottam, hogy visszafejlődés legyen, de most már úgy gondolom, hogy az első lépést már megtették, és nem kell sokat várni rá, hogy megint csak egy bizonyos réteg számára legyen elérhető a Margitsziget.

Ezzel párhuzamosan jutott eszembe az is, hogy ha már a dugódíjat nem sikerült bevezetni, akkor a hidakat teszik majd fizetősség, hiszen ehhez sokkal kevesebb ráfordítás is elég. Ma már léteznek korszerű rendszámfelismerő rendszerek, amelyeket a hidakhoz lehet telepíteni, és akit nem fizetett, annak majd meg a bírság.

Nem tudom, hogy mi jön még, és lehet, hogy sokan engem is kinevetnek most, de ahogy haladunk, szerintem sokan nem fognak majd nevetni.

A következő lépés a cigaretta után az alkohol lesz. Állami monopólium lesz az alkohol kereskedelem is.

Én ezeket jósolom a talán nem is túl távoli jövőben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amitengondolok.blog.hu/api/trackback/id/tr355357151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása